Bewertungen von Sushikojima Malden

Neue Beurteilungen

5.0
MV
27 November 2022

Half uur te laat bezorgd met vage opmerking van een storing? Misschien dan bezorgkosten kwijtschelden? Of een andere attentie aanbieden. Bij bestellen op de site wordt altijd om een actiecode gevraagd en kun je aanvinken dat je op de hoogte wilt blijven van acties. Maar nog nooit heb ik iets vernomen van een actie. Misschien toch een keer een goed idee.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jan
23 November 2022

Goede, lekkere sushi.

Richard Renkens
23 November 2022

Heerlijke pokebowl!

Alexander
20 November 2022

De sushi was op tijd klaar en heerlijk vers. Was onze eerste kennismaking, maar smaakt naar meer! Bedankt.

Pieter
20 November 2022

Heerlijke sushi en keurig op tijd bezorgd!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Paul
20 November 2022

Heerlijke sushi. Uitgebreide keuzemogelijkheden. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Per mail besteld, had de keuze voor ophalen of thuis bezorgen. Ik koos voor ophalen en het was prima op tijd gereed.

jacqueline
19 November 2022
L
18 November 2022
Lynn
9 November 2022

Weer zeer van genoten!

Ries
6 November 2022

Was weer top! Dank jullie wel!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Mirjam Zegers
5 November 2022

Prima kwaliteit en op tijd klaar. Helaas was de bestelling niet compleet en miste er een van de twee paling nigiris terwijl daar wel voor betaald was.

Anita Sillessen
4 November 2022

Lekkere verse sushi . Ook de bezorging was ruim op tijd. Top!

Wendy
4 November 2022
TH
30 Oktober 2022
Corine
30 Oktober 2022

Was weer heerlijk, we hebben genoten

.
30 Oktober 2022

Lekkere sushi in verrassende combinaties

Van Sommeren
27 Oktober 2022

Goede kwaliteit en goed op temperatuur. Een heel aardig meisje was de bezorger die zelfs eerder was dan verwacht

Theo
27 Oktober 2022
Miranda
26 Oktober 2022

Heerlijke sushi, goed verpakt. Het warme gedeelte was ook nog echt goed warm. Bezorging in ongeveer 40 minuten. Hier gaan we vaker bestellen

Martin P
21 Oktober 2022

Super op tijd geleverd. Erg smakelijk sushi Helemaal top

Mj
20 Oktober 2022
Fleur
16 Oktober 2022
L
15 Oktober 2022

Zoveelste bestelling en blijft altijd goed en snel bezorgd!

Nathalie
15 Oktober 2022

Erg lekker. Alles mooi opgemaakt.

Marco Wildenbeest
12 Oktober 2022

Niks op aan te merken. 😋

JH
9 Oktober 2022
Anoniem
9 Oktober 2022

Sushi is lekker vers, Veggie ramen is ook erg lekker en goed gevuld, met verse groente, eitje, en ook vers. Het is slim om ook deze warme soep aan te bieden, en niet alleen sushi, want dat is ook een naast sushi een beroemd japans gerecht., minder bekend, maar minstens even lekker en gezond.

Linda
9 Oktober 2022

Snelle bezorging en lekker verse sushi

Wilma
8 Oktober 2022

Heerlijke sushi. Vlot bezorgd per fiets.

Verhoeven
8 Oktober 2022
Ries
7 Oktober 2022

Was erg lekker en bezorging was exact op tijd. Mijn complimenten!

Anoniem
4 Oktober 2022

Heerlijke verse sushi!

Patrick
3 Oktober 2022
Robin Janssen
2 Oktober 2022

Super tent đŸ‘ŒđŸ»

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Alex
27 September 2022

Made it to the top 3 local Sushi restaurants on MY list đŸ˜ŠđŸ‘ŒđŸ»

Sanja
23 September 2022
Hans Stienen
18 September 2022
Marianne
18 September 2022
Maurice
17 September 2022

Helaas dit keer niet lekker gegeten. Eigenlijk de helft weggegooid. Was droog en weinig smaak . Jammer paar maanden geleden ook een keer besteld toen was het wel goed .

L
12 September 2022
Anoniem
11 September 2022

Heerlijk gegeten! snelle bezorging

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rene
10 September 2022
Jessica
4 September 2022

Alles was heel lekker, bezorging op tijd. Top!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Els
4 September 2022

Alles was netjes voor elkaar, comform de bestelling.

L
4 September 2022

Sushi en de poke bowls zijn heerlijk hier en altijd een snelle bezorging!

Linda
3 September 2022
Jannes
31 August 2022
Juul
29 August 2022

Snel klaar, smaakte erg goed. Zeker voor herhaling vatbaar.

Thijs
25 August 2022

Prima op tijd geleverde, lekkere gerechten. Aanrader

Chantal
22 August 2022

Heerlijk en super vers!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ton
22 August 2022

Super service đŸ‘ŒđŸ»

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

_
21 August 2022

Sushi smaakte zeer goed

Franka van Herwijnen
21 August 2022

Heerlijke verse sushi, zeker een aanrader. Wij nemen altijd een box, goede deal. De spicy tuna roll is wel Ă©cht spicy. De kimchi sake roll is heerlijk. Doe jezelf een lol, ga niet naar een ‘all you can eat sushirestaurant’ maar blijf thuis en bestel bij Kojima!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Hans stienen
21 August 2022
Laurens
21 August 2022
Therese
17 August 2022

Was weer onwijs lekker. Altijd top kwaliteit en goeie smaak!

Floor
15 August 2022

Nu voor de 3e keer sushi gehaald en het was elke keer even lekker! Voor een volgende keer zou ik als er 3 personen eten het fijn vinden om 3x soyasaus te hebben!

Bernice
13 August 2022

Voor de 2e keer hier afgehaald. Erg lekker allemaal; poke-bowls, gefrituurde garnalen, biefreepjes, gyoza’s. Een aanrader!

Linda
11 August 2022
X
10 August 2022
Linda
9 August 2022

Zoals verwacht! Snel en heerlijk!

Niek Groven
8 August 2022

Heerlijke sushi in Malden. Het ligt altijd op tijd klaar als we komen afhalen.

Linda
5 August 2022
M
2 August 2022
Anne
2 August 2022

Weer super lekker en snel!

Yvonne van Hoorn
1 August 2022

Heerlijke sushi!

Gerald
30 Juli 2022

Top 🍣

Van baars
30 Juli 2022

Het was heerlijk en zag er verzorgd uit. Ook de kinderen van 12 en 15 hebben genoten!

Hummels
29 Juli 2022

Zeer goede kwaliteit en snelle bezorging. Aanbevolen.

L
26 Juli 2022
Ellen van Hest
23 Juli 2022
Maarten
23 Juli 2022
Matt
21 Juli 2022
S.
20 Juli 2022

Sushi was niet zo geweldig. Wel super snel en vriendelijk bezorgd.

ThérÚse Louise Van loon
20 Juli 2022

Het was enorm lekker! Top kwaliteit en op tijd klaar gemaakt

Wijn
19 Juli 2022
Anne
14 Juli 2022
Maarten
14 Juli 2022
C
13 Juli 2022
Geert Klein Breteler
11 Juli 2022

Hele goede kwaliteit sushi, heerlijk gegeten.

Guus
10 Juli 2022

Zeer snelle bezorging van goede producten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Hans
10 Juli 2022

Zoals gewoonlijk weer heerlijke sushi, op geplande tijdstip bezorgd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Maurice Traa
9 Juli 2022

Top geregeld , netjes verzorgd , lekkere smaak en mooi op tijd zoals aangegeven

Hetty
7 Juli 2022

Het eten was heerlijk en de bezorging was mooi op tijd.

G vd V
4 Juli 2022

De Sushi Bowl is erg lekker. Vooral positief verrast door de smaakvolle tofhu. De verhouding rijst en ingrediënten kan beter, in de bowl zit nu erg veel rijst. De ervaring van deze maaltijd zou wel veel beter zijn als hij in een degelijke bak geserveerd wordt ipv dit goedkope plastic.

Gijs van den Heuvel
2 Juli 2022

Erg lekkere ramen. Enige verbeterpuntje: iets meer groente en minder noodles zou het gerecht nog beter in balans maken.

Richard
29 Juni 2022
S. Moons
27 Juni 2022

Lekkere sushi, maar online aangegeven om op te halen om 18:10 en dat werd doodleuk verschoven naar 19:05!

MJ
27 Juni 2022
Van Teeffelen
26 Juni 2022

We hadden een mooie box met gevarieerde shushis. De box zag er zeer verzorgd uit en het was erg lekker. Een aanrader

Pieter
26 Juni 2022

Precies op tijd bezorgd en heerlijke sushi!

Laura
22 Juni 2022

De smaak is goed maar de verhouding van de groenten is redelijk weinig ten opzichte van de grote(re) hoeveelheid rijst. Daarbij voelt de prijs-kwaliteitverhouding wat scheef.

Bert de Heer
20 Juni 2022

Ruim te laat helaas

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushikojima

Beste klanten, op druk uur voor ons bezorg altijd iets later. Bedankt voor u begrijpt.

Ton
20 Juni 2022

Zeer goede kwaliteit

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

L
19 Juni 2022
Matt
19 Juni 2022
Mj
18 Juni 2022
Paul
18 Juni 2022

Was heerlijk

berg
16 Juni 2022

Wat waren ze snel! Hebben echt heerlijk gegeten. Tot zover de beste Sushi van hier uit de omgeving :-)

L
12 Juni 2022
Lin
12 Juni 2022
Anneke Matthijssen
12 Juni 2022

We hebben heerlijk gegeten, echt top!! En supersnel bezorgd!

Bernard de Vries
7 Juni 2022

Op tijd. Goed eten. Wel duurder geworden.

Arjen Zwaag
5 Juni 2022

Sushikojima is een aanwinst voor Malden. Topkwaliteit waar we echt van hebben genoten. Bestelling was keurig op tijd klaar. Een aanrader voor iedereen die lekker van sushi wil genieten.

Anneke
4 Juni 2022

Hoewel de geleverde producten erg lekker waren, kwam ik er later achter dat we box 11 hebben ontvangen ipv box 12. Misschien ergens iets omgedraaid in de bestellingen?

Lucien Bosveld
4 Juni 2022

Wel duur maar wel kwaliteit en goede bezorging

Peters
4 Juni 2022

Bezorging was meer dan een half uur te laat. Drie keer gebeld. Bezorger zou al lang onderweg zijn. Was helemaal niet waar want springrolls waren nog heet. Of hij heeft zo hard gereden dat ze door de wrijving weer heet zijn geworden? Maar hij heeft wel 40 minuten gereden over 3 kilometer. Vreemd zaakje..

Sonja
3 Juni 2022
Els
27 Mai 2022

Heerlijk en lekker snel klaar

Maarten
26 Mai 2022
C
23 Mai 2022
Floor
23 Mai 2022

Perfect! De bestelling stond al klaar toen ik het kwam ophalen. Sushi was super vers! Erg lekker!!

Kersten
22 Mai 2022

Heerlijke sushi, netjes verpakt

Ad
22 Mai 2022

Dik tevreden. Website zou wat beter kunnen, bijv. plaatje bij naam product op de afrekening.

Patrick
21 Mai 2022

Wij hebben heerlijk gegeten! Vers en zeer smaakvol. De bezorgster was heel vriendelijk en we hebben niet lang hoeven te wachten. Absoluut een aanrader!

Marjolyn Van Dijk
15 Mai 2022

De levering was netjes op tijd en de sushi was erg lekker. Je kon proeven dat hij vers gemaakt is met verse ingrediënten en van goede kwaliteit. Zeker een aanrader, wij gaan vaker bestellen!!!

Nick
14 Mai 2022

Box 14, goeie hoeveelheid voor 3p. Lekkere sushi variatie, spicy = spicy. Serveren hier de sushi met een “dressing/saus” erover, onnodig en typisch Hollands om er een saus overheen te doen. Volgende keer vraag ik de saus weg te laten

Martie van den Bremer
14 Mai 2022

Het zou fijn zijn als de klant een paar dagen van te voren via de site kan bestellen, en niet alleen maar op de dag zelf.

Tim
11 Mai 2022
Tom
8 Mai 2022

Heerlijke sushi, veel variatie en goede kwaliteit. Zeker een aanrader om te bestellen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sonja
5 Mai 2022

Heerlijke sushi!

Sandra
3 Mai 2022

Lekker en vers! Netjes op tijd bereid.

Stephanie Verbrugge
2 Mai 2022

Fijne en heerlijke sushi, alleen jammer dat er niets is gedaan met onze notitie. De vorige keer hebben ze aangegeven, dat voor een wijziging wij even in de notitie konden zeggen
 bij thuis komst niks mee gedaan waardoor onze tuna in de prullenbak is beland 🙈 verder top!

Jill
30 April 2022

Sushi was erg lekker! Weinig edamame boontjes voor €5

Gerald
30 April 2022

Gewoonweg HEERLIJK đŸŁđŸ± 👍

Kim
29 April 2022

Heerlijke sushi en de warmen gerechten waren ook erg goed! Bezorging precies zoals afgesproken op tijd.

Kersten
27 April 2022
Robin Janssen
27 April 2022

Top tent!

Derks
27 April 2022
Paul
27 April 2022

Zeer lekkere box besteld. Erg lekker. Op tijd bezorgd.

Maik
24 April 2022
Michelle
24 April 2022

Goeie kwaliteit. Enige opmerking: de opmerkingen bij de bestelling worden niet gelezen.

Claire
24 April 2022

We hadden de bestelling een dag van te voren geplaatst. Leek Niet op het laatste moment gemaakt. Vooral de nori om de rolletjes was erg taai.

de ridder
23 April 2022

erg vers en goede producten

Carlijn
22 April 2022

Precies op tijd bezorgd, lekker eten, wel heel veel rijst en in verhouding heel weinig groente; die verhouding zou voor ons wat anders mogen, dan was het perfect geweest!

Kappersgevoel
20 April 2022

Super lekkere verse pokebowls, wij hadden de sashimi en kip. Waren heerlijk en keurig op tijd bezorgd.

MJ
18 April 2022
Bas
17 April 2022

Ruime keuze, zeer lekker bereid en snel bezorgd. Zag er allemaal verzorgd uit en kwaliteit is top.

Kersten
16 April 2022
Annette
14 April 2022

Top! Snel klaar, vriendelijke service en goede kwaliteit.

Matt
10 April 2022
Ruudje!
10 April 2022
Janneke
10 April 2022

Heerlijke sushi, een aanrader! Wel prijzig

Nick Rossen
9 April 2022
Pieter
5 April 2022

Heerlijk gegeten en precies op de bestelde tijd bezorgd!

Hans
2 April 2022
Arno van Gemert
29 MĂ€rz 2022

Geweldige sushi. Vrienden zijn ook allemaal enthousiast. Bezorging ook prima. Echt een aanrader.

Kersten
27 MĂ€rz 2022

Diverse soorten sushi, was weer heerlijk.

Hans
26 MĂ€rz 2022
Marc Traa
24 MĂ€rz 2022

Heerlijk verse lekkere sushi! Aanrader

Maarten
23 MĂ€rz 2022
C
20 MĂ€rz 2022
Guus
20 MĂ€rz 2022

Lekkere Pokebowls..precies geleverd op aangeven tijdstip..

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Else
19 MĂ€rz 2022

Heerlijke sushi en sushibowls

Bert de Heer
19 MĂ€rz 2022
J.van Guine
18 MĂ€rz 2022

De sushi was heerlijk en lekker vers. Alleen 2 mini flesjes sojasaus bij een schaal met 38 stuks sushi vind ik erg weinig! Wil je extra sojasaus dan betaal je €1,- per mini flesje... Heb bij de supermarkt een fles gekocht!

Geert smits
14 MĂ€rz 2022
Bernard de Vries
14 MĂ€rz 2022

Het was weer uitstekend!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sandra Troost
13 MĂ€rz 2022

Heerlijk en echt vers! Fijn dat de warme en koude items apart verpakt en dus ook als zodanig bezorgd worden.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Patricia
13 MĂ€rz 2022

Wat we besteld hadden was heerlijk en snelle en goede bezorging..

de ridder
12 MĂ€rz 2022
Lars
4 MĂ€rz 2022
Lucassen
4 MĂ€rz 2022
Roy
3 MĂ€rz 2022

Sushi was vers en goed van smaak, kortom; top!

Knegjens
2 MĂ€rz 2022
C.B. Aalders
28 Februar 2022

Verse, echt heel erg lekkere en gevarieerde sushi. Onze nieuwe fave.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marianne van Loveren
27 Februar 2022

Het was weer uitstekend
 heel mooi op tijd , helemaal goed !

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

jacq
26 Februar 2022

het was heerlijk

Jacqueline Coenen
25 Februar 2022

We hadden box 11, lekker! De tempura ebi roll vond ik niet zo bijzonder.

V
24 Februar 2022

Heerlijke sushi!!!

Nathalie
21 Februar 2022

Heerlijke sushi, veel keuze!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Vera
20 Februar 2022

Weer heerlijke sushi!!! Supervers!!! Weer voor herhaling vatbaar!!! Wat een topper!!! Bezorger was iets te laat maar dat neem ik hem niet kwalijk!!! Het was erg slecht weer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

X
18 Februar 2022
Ben de Vries
16 Februar 2022

Online bestelling tijdig bezorgd. De warme gerechten waren heerlijk!

Amber
12 Februar 2022
Monique
12 Februar 2022
de ridder
12 Februar 2022
Marieke Beekhuijzen
12 Februar 2022

Lekkere verse sushi, goeie rijst en top om het online te bestellen! Een aanwinst voor Malden l.

Lars
11 Februar 2022

Geweldig! Aanrader!

Marie Jose
6 Februar 2022

Goede service en kwaliteit

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marianne van Loveren
6 Februar 2022

Heerlijk!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Tijssen
6 Februar 2022

Netjes op tijd, goede kwaliteit

Smit
5 Februar 2022

Heerlijk gegeten!

Janneke
5 Februar 2022

Heerlijke sushi, ook de warme gerechten waren lekker. Mooi opgemaakt. Zeer tevreden dus wij komen zeker terug. Bezorging sneller dan gedacht, binnen een half uur.

Maarten
5 Februar 2022
Theo
4 Februar 2022

We waren wat sceptisch maar wat was het goed. Niet de goedkoopste maar gezien de kwaliteit het geld meer dan waard

Van Benthum
2 Februar 2022
Tanja
29 Januar 2022

Heerlijk!

Thessa
28 Januar 2022
Pleun Jongman
27 Januar 2022

Heerlijke sushi, veel keuze, luisteren goed naar de wensen van de klant!

Lieke wiebe
27 Januar 2022
Fabienne
25 Januar 2022
Martijn
24 Januar 2022

Top! Lekker!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Luc
23 Januar 2022
John
23 Januar 2022
Swart
23 Januar 2022

Veel sausen waren spicy. Mag wel neutraler

S
22 Januar 2022

Heerlijk gegeten. Goede kwaliteit. Prijs-kwaliteit verhouding: we vinden het behoorlijk duur.

S
22 Januar 2022

Heerlijke sushi!

Daniel
21 Januar 2022

Goede kwaliteit. Vriendelijk personeel en makkelijk te bestellen

H.M.J. Giepmans
21 Januar 2022
Armin
17 Januar 2022

Gewoon geweldig lekkere en verse sushi. Rijst perfect en ook nog heel mooi gepresenteerd. Hulde en een pareltje voor Malden.

Marjan van de laar
16 Januar 2022

Een aantal positieve punten - bestelling was op tijd klaar - de producten waren vers en knapperig - het eten zag er mooi en goed verzorgd uit - portie was goed - lekkere rijst Verbeterpunten - er zat iets roomachtigs in de rijst, raar en niet lekker - er zat een bakje cocktailsaus bij, dit heb ik niet besteld. Ik had verwacht dat er sojasaus bij zou zitten - ik zou liever helemaal zelf de samenstelling willen bepalen, en ook meer keuze in vegetarische opties, bijvoorbeeld tempeh - ook zou het lekker zijn als er nog wat knapperigs overheen gestrooid wordt, bijvoorbeeld nori of geroosterde sesam of cashewsnippers. Er zijn nog heel veel andere mogelijkheden. Samengevat vond ik het echt wel oké, maar voor verbetering vatbaar. Ik ben nog wel van plan vaker te komen, en ook nog andere producten te proberen (bv ramen).

Karin Roding
15 Januar 2022
Linsie
14 Januar 2022
Annie
9 Januar 2022

Tweede kennismaking met susikkojima. De sushi was heerlijk vers, smaakvol en precies op de afgesproken tijd klaar. Voor herhaling vatbaar.

Maarten
7 Januar 2022
M kraan
7 Januar 2022

Lekker
 voor herhaling vatbaar


Marlies
7 Januar 2022

Sushi en een hot poke bowl besteld, was heerlijk! Bezorging snel en vriendelijk. Voor herhaling vatbaar!

Bram
6 Januar 2022

Eten was warmen erg smaakvol

Lynn
6 Januar 2022

Goede sushi! Erg lekker

SG
6 Januar 2022

Het eten was prima, zowel de sushi als de warme gerechten. Goed van smaak en lekker vers gemaakt

Bas Postma
2 Januar 2021

Al eens eerder hier besteld. Toen was alles goed en prima en erg lekker. Nu waren ze een 25 min te laat en al het eten dat warm moest zijn was zo koud als de sushi. Toen ik opbelde kreeg ik eerst een regen excuses over me heen. Na een discussie werd er eindelijk overlegd met de manager en kwamen ze alsnog met een nalevering. Jammer dat het zo heeft moeten lopen allemaal en erg onnodig.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Teun
2 Januar 2021

Erg goed. Zowel de sushi als de warme gerechten

Knapen
1 Januar 2021

Bezorging was snel, kwaliteit van de sushi was wat minder dan de vorige keer. bestel je sushi voor 4 personen en dan krijg je sojasaus voor 2 personen er bij

Rens van Meegen
1 Januar 2021

Super aanwinst voor de buurt!

Nathalie
31 Dezember 2021

Superlekkere, gevarieerde en verzorgde sushi. Voor mij zou het soms iets minder mogen qua toppings, maar dat is een kwestie van smaak. Zeer goed en zeker aan te raden!

Anna
30 Dezember 2021

Vandaag voor het eerst besteld, kerst special koud en warm. Super lekker, kritische eters (onze kinderen) hebben lekker zitten smullen. Goede smaak, lekkere en verrassende combinaties. Was precies op aangeven tijd klaar. Top!

Ivo
30 Dezember 2021

Vanwege de drukte moesten we 2u wachten, tip: geef dit aan zodat de keuze er is om het zelf op te halen. Sushi was van hoge kwaliteit, top

Conny
29 Dezember 2021

Het was heerlijk !

Natascha homburg
28 Dezember 2021

De calamari’s en de springrollen waren helaas koud, het overige was heerlijk maar dat was toch echt jammer

Marieke
27 Dezember 2021

Heerlijke sushi, mooie opmaak, goede afwisseling

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sonja
26 Dezember 2021

Heerlijke sushi, precies op tijd geleverd!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jessica
25 Dezember 2021

Goede kwaliteit

Joost
25 Dezember 2021

Heerlijke gerechtjes, perfecte bezorging

Anoniem
24 Dezember 2021
Frederike
24 Dezember 2021

Eten was weer heerlijk op smaak en van goede kwaliteit. Bezorging was ook ontzettend snel.

Michel
22 Dezember 2021

Snelle bezorging! Kwaliteit en prijs is prima!!

Adam
22 Dezember 2021

Deze keer het edamame komt niet, laatste keer het kimchi zalm komt niet.

Floris
20 Dezember 2021
Vonk
19 Dezember 2021

Heerlijk kip en sushi gegeten. Alles vers en echt een aanwinst voor Malden en omstreken

John
19 Dezember 2021

2 pokebowl sashimi besteld, maar de hoeveelheid zalm en tonijn was wat mager. Dat ben ik bij Sushi Too in Groesbeek anders gewend! (Veel ruimere portie daar). Kwaliteit wel goed.

Monique
18 Dezember 2021

Super lekker!

Christel
18 Dezember 2021

Heel lekker en vers, super!

Barsch
18 Dezember 2021

Bezorgtijd is te lang. Iknkoos optie zsm duurd het al een uur. Daarna nog een half uur moeten wachten

Isabelle
17 Dezember 2021
Postma
17 Dezember 2021

Lekker, opgehaald en op tijd klaar, goede wasabi

Bram
17 Dezember 2021

Heerlijke sushi van hoge kwaliteit. Heerlijk warm door de snelle service

Gaby
14 Dezember 2021
Maarten
14 Dezember 2021
Freek
12 Dezember 2021

Beste sushi in Malden en omstreken!

Van der Heijden
12 Dezember 2021

Sashimi tonijn niet heel vers. Rest prima

A
8 Dezember 2021

Ik was vol goede hoop, een sushitent met goede beoordelingen. Helaas vonden wij het erg tegenvallen... de sushi was smakeloos en de zeewier was taai. Voortaan maar weer naar ons oude sushitentjes terug

Hans
5 Dezember 2021

Binnen uur na bestelling de sushi thuisbezorgd. Sushi is erg goed

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marjon
5 Dezember 2021

K8 gehaald. Echt een aanrader! Erg lekkere sushi.

Luc van Es
5 Dezember 2021

Voor 5 personen Sushi , mooie presentatie ,heerlijk vers ,gemaakt door een goed team .Niet de goekoopste maar prijs/-kwaliteit goed .Tip voor 5 personen iets meer sojasaus leveren .Bezorging perfect 1 minuut later dan streeftijd .Kortom een aanrader .

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Gitte ockers
5 Dezember 2021

Heerlijk gegeten! Voor herhaling vatbaar

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ellen
5 Dezember 2021
Corina
5 Dezember 2021

Misschien iets meer saus erop. Bief terzaki had iets minder smaak.

Tinus
30 November 2021

Goed vreten, prima tent. Kwamen zelfs nog naar de auto gerend om het bakje chilisaus voor mn loempia’s nog even te brengen; dat is pas service

Sylvia
30 November 2021

Alles was top en stipt op tijd geleverd

Sandra Van Den Brink
30 November 2021

Bezorging was snel... Het eten was heerlijk en lekker vers.... Zeker een aanrader.... En ga regelmatig bestellen...

Joost
29 November 2021
van Loon
28 November 2021
Hans
28 November 2021

De kwaliteit is prima. Het prijsniveau is aan de hoge kant. Box10 kost €28,80. €26 vind ik een betere prijs.

F
27 November 2021
anoniem
25 November 2021

heerlijke sushi, goede prijs en vriendelijk personeel

Pim Berends
25 November 2021

Voor herhaling vatbaar. Vers en gevarieerd.

Linda van den Munckhof
25 November 2021

Als nieuwe klant was het vooraf niet duidelijk dat de gekozen tijd bij online bestellen, niet definitief was. Ik kreeg echter direct daarna de mail met de juiste afhaaltijd maar dit niet gezien. Hierdoor veel te vroeg bij het afhalen maar er werd meteen heel goed meegedacht en hard gewerkt om wachttijd te beperken. Uitstekende service!! We hadden 10 verschilde sushi en enkele gefrituurde hapjes, allemaal heerlijk. Wasabi 1 potje, iets te weinig voor ons met hoeveelheid sushi maar dat is ook enige opmerking. We gaan hier zeker vaker afhalen!

JH
25 November 2021

Lekkere sushi, bezorging was netjes op tijd, zelfs iets te vroeg! Prima prijs/kwaliteitverhouding. Alleen de sushi in box 8 met tonijnsalade erin vonden wij niet super
 liever rauwe tonijn voor ons. Maar we bestellen de volgende keer graag weer bij Sushi Kojima!

Laura
24 November 2021

Lekkere sushi, mag alleen wat rijker opgemaakt worden

Maarten
23 November 2021
Marc
23 November 2021

Heerlijke sushi top

Smits
22 November 2021

Het eten was prima verzorgd en smaakte lekker. bij onze bestelling hadden we warme gerechten waarbij de bakjes waren overgelopen en 1 deksel was gescheurd waardoor de saus in de tas en op de andere bakjes was gelopen. Misschien andere bakjes gebruiken?

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Hans
22 November 2021

Voor de eerste keer hier sushi besteld. Wij vonden de smaak erg goed, bezorging perfect op tijd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Debbie
21 November 2021

We kregen netjes een mail dat de bestelling ontvangen was, daarna kreeg ik het tijdstip door wanneer het gebracht zou worden en toen nog een mail dat de bezorger onderweg was. Mooi op tijd gebracht, en het was heerlijk!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kouwenberg
21 November 2021

Heerlijk en prima prijs/kwaliteitsverhouding.

Frank
21 November 2021

Bezorging exact op tijd, heerlijke sushi, poke bowl is ook een aanrader.

Annemieke en iris
18 November 2021

We hebben zo ontzettend lang op deze bestelling moeten wachten.

Antwort von Sushikojima

Beste klant, sorry voor de wachttijd. Wij zullen volgende keer iets beter doen.

Leonie
18 November 2021

Super vers en heerlijk zacht. Precies op de afgesproken tijd klaar. Aanwinst voor Malden

Imke Bonnamy
17 November 2021

Fantastisch heerlijk vers!

V. Vermetten
17 November 2021

Vriendelijke bezorger!

E.
15 November 2021

Heerlijke verse sushi, wij komen zeker terug!

bram
15 November 2021

Snelle bezorging, eten smaakte heel vers en fijn dat er wat extra eten bij zat ivm een foutieve bestelling de vorige keer. Waardeerde we.

Jana
15 November 2021

De Sushi was erg lekker. De bezorging liet even op zich wachten, maar dat is op een zaterdagavond misschien ook niet zo gek. We gaan zeker nog een keer bestellen!

Ellen
15 November 2021

Eigenlijk is 1 woord genoeg: WAAUW!!! Superlekker, verfijnd, origineel, helemaal vers, handige website.

Ronney
14 November 2021
Julia Pennings
14 November 2021
Anoniem
14 November 2021

Lekkere producten. Bezorging ook netjes op afgesproken tijd. Kreeg alleen een doorweekte zak omdat saus was gaan lekken uit een bakje waardoor alles onder de saus zat en had ook extra saus besteld, maar niet gekregen. Heb niet nagebeld, mogelijk hadden ze oplossing gehad als ik gebeld had. Het weerhoud mij er niet van nogmaals te bestellen, was lekker. Ben benieuwd naar de pokebowl....

Remco Eversen
14 November 2021

Smaak was erg goed! Banaan had van ond niet gehoeven
 erg weinig wasabi voor zo’n bestelling.

Hendriks
13 November 2021

Alles was vers, smaak geweldig, keurig verpakt en op de afgesproken tijd bezorgd. 👌

Jasper
13 November 2021

De warme gerechten waren niet warm genoeg meer. Verder geen soja saus, chopsticks niet en gember

Jolijn Derks
11 November 2021

De pokebowl was rijkelijk gevuld en lekker, maar er zat veel te weinig saus in helaas.

Linda Kabelaar
10 November 2021

Het was weer heerlijk!! En stipt op tijd en de juiste bestelling ;):)

Bas
9 November 2021

Niet vers. Weinig smaak. Te weinig soyasaus.

Angenent
9 November 2021

het was compleet en het smaakt naar meer...

Berendsen
8 November 2021

T was heerlijk!

J1991
7 November 2021

Voor het eerst hier besteld. Was echt heerlijk! Contact opgenomen omdat 1 gerecht miste, deze werd snel nageleverd en kreeg zelfs daar nog een extra rol bij! đŸ‘ŒđŸ»đŸ‘ŒđŸ»

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

C
7 November 2021
-
7 November 2021
Deze kw
5 November 2021

Vers. Precies op tijd. Lekker!

Edwin
5 November 2021

Heerlijk!

Annette de Wilde
1 November 2021
M. Wijnakker
1 November 2021

Sushi box K8 besteld; was bijzonder lekker.

Ilse
29 Oktober 2021
Wim
29 Oktober 2021

Niet de kwaliteit waar we op gehoopt hadden. Teveel mayonaises/sauzen over de gerechten. Tonijnsalade ipv echte tonijn etc.

Gwenda
28 Oktober 2021

Het was heerlijk! Ik miste wel de zeewiersalade. Super lekker gegeten, jammer dat ze niet bezorgen in Molenhoek.

anki van Woerkom
28 Oktober 2021

Voortreffelijk eten. Op tijd en vriendelijke bezorging.

Eva
26 Oktober 2021
Mari
26 Oktober 2021

Goed,lekker, bezorging perfect

Eugenie Gijsberts
26 Oktober 2021

Ruime keuze en heerlijke sushi. Lekker makkelijk online bestellen en afhalen.

Wierstra
26 Oktober 2021
Laura
26 Oktober 2021

Het was erg lekker en kon goed proeven dat het vers was!

Floris
24 Oktober 2021

Heerlijk en super vers, chapeau

Sarah
24 Oktober 2021
Laura
24 Oktober 2021

Heerlijk verse sushi en erg vriendelijk personeel. Ik kom zeker nog vaak terug! En

antine
24 Oktober 2021

Bezorger was precies op tijd. De sushi smaakte goed. De vegetarische ramen zat niet in bouillon maar gewoon in warm water dus die was vrij flauw, dat was jammer. De misosoep daarentegen was prima!

C
24 Oktober 2021
joline
23 Oktober 2021
Marije
23 Oktober 2021

Heerlijk gegeten en op tijd geleverd, een aanwinst voor Malden!

Vera Meijer
21 Oktober 2021

2de keerbij Kojima besteld. 1ste keer sushi 2de keer sashimi en zeewiersalade. Ze zijn aan de prijzige kant maar het wordt vers gemaakt en smaakt HEERLIJK!!!! Aanrader!!!!

Miranda Roelofs
18 Oktober 2021

Online bestelling gedaan stond mooi op tijd klaar. Heerlijke sushi en voor herhaling vatbaar. We hebben er van genoten.

M&M
16 Oktober 2021

Erg lekker! Heb poke bowl en sushi besteld en was alle 2 de keren heel lekker!

Carolien
15 Oktober 2021

Heerlijke sushi!! Gemakkelijk te bestellen en betalen via de website, op tijd klaar en prima kwaliteit. Alleen jammer dat sommige gerechten niet besteld konden worden... Ik ga zeker vaker bestellen!

Julia Pennings
15 Oktober 2021
Trudy
15 Oktober 2021

Onze bestelling werd netjes op de aangegeven tijd bezorgd. Sushi genoeg keuze en smaakte prima ipv het vanuit Nijmegen te laten komen kunnen we het nu hier in Malden bestellen, top!

Ellen
14 Oktober 2021

Supervers en heel smakelijk

Wouter
14 Oktober 2021

Goede kwaliteit, het was snel klaar en de eigenaar was erg vriendelijk.

Ammy
14 Oktober 2021

Sushi was erg lekker. Vers bereid en had een goeie smaak. Vriendelijk personeel en de bestelling stond al klaar bij het afhalen!